Denizanasi92 Ekmeği valla hiç hatırlamıyorum ölçülü falan yapmadım ama yine tam buğday unu su ve maya kullandım sanırım sadece bir kaç kez yoğurup dinlendirdim, bunu tekrarladım onu hatırlıyorum. Ah ne güzel kendisi yiyebiliyorsa verin eline tabi kek falanda yumuşak olduğu için sizin gözetiminizde sıkıntı olmaz. Bende kızımın eline veriyorum ama genelde koparıp atıyor bende bir yandan küçük lokmalar yapıp onu besliyorum 🙃