Vanilya Malesef bizim başımıza geldi.. Hiç kimse de ilgilenmedi kırmızı alandayız veya saturasyonumuz 70lerde diye.. Tedavi reddi ile koştur koştur çıkıp farklı hastaneye gittik.. Aksi takdirde belki ben de kaybedecektim kızımı.. Allahualem
Burada süreçten bahsetmiştim.
https://forum.mutlubebekleriz.com/d/1141950-hacettepe-cocuk-acil-faciasi/22
Ölüm Allahın takdiri tabi.. Ancak ihmal var deseler de hiç şaşırmam. Dediğim gibi kızımın boğuluyor olması kimsenin umrunda değildi..
Basınız sağ olsun, sabırlar diliyorum..