2cocukluanne222 Deryaaaaaaaq1 konak zeytinyağı sür yumusasin banyo yaptir ince tarakla tara bı kaç kez yap böyle gecer
Arelmommy Deryaaaaaaaq1 konak canım benim bebişimde çok vardı konak tarağı aldım her duşta taradım güzelce şimdi yok denecek kadar az
Sulebaydir Deryaaaaaaaq1 hakiki orijinal zeytinyagı olmasına dikkat et iyice sür 10 dk sonra yumuşak fırcalı taraklar oluyor onunla yavaş yavaş konak olan yerleri tara iyice konaklar kalkınca duş aldırın. Bazen 2 3 ay sürebilir hemen geçmeye bilir yani hemen hemen her bebekte oluyor
Songulumse Ben banyodan 15 dk. Önce bebeyağı sürüyorum. Fırçalı tarağıyla tarayıp yıkıyorum. iki sefer yaptım konak falan hiç kalmadı..