Kızlar nedendir? 1 ayı geçti kurtulamıyoruz bundan.. doktora gittik alerjidir diye avil şurup ve sprey verdi kullandık bitti 3 5 gün sonra tekrar başladı. Hiçbirşeyi yok sadece burnu sürekli doluyor ve sümük slime gibi burnuyla boğazı arasında yutkunamadığı için kusuyor. Kabus oldu artık