Arkadaşlar 5 aylık bebeğim vqr ve 18 gün önce kan verdim aile hekimi gebelik var dedi bugün randevum vardı doktor muayene etti boş gebelik görünüyor haftaya birdaha bakalım dedi sorum şu eğer hafta birdaha boş çıkarsa süreç nasıl işleyecek onu merak ettim teşekkürler