Nisanur69_ Kızlar OĞLUM 2.ay.12günlük devit3 kullanıyoruz 3damla aklıma gelirse veriyorum ama bazen unutuyorum veremiyorum.. Hatta 3gün vermediğim oldu 1yaşına kadar verilmesi lazımmış unutup verilmediği zaman.. Bir problem olurmu
Busraanne Nisanur69_ merhaba benim oğlumda tam 2 ay 12 günlük 😊 bende arada unutuyordum artık gözümün önüne koymaya başladım böylece unutmuyorum
YavruKartal Nisanur69_ Devit 3 kullanmayın. Çocuk doktorları bebeklere ağır geldiğini söylüyor. Doktorunuzdan başka D vitamini isteyin ve aksatmadan kullanın. Önemli çünkü
Sedakaplan Bir problem olmaz ama vitamin tedavisini eksik bırakmış olursun gözünün önüne koy birde telefondan hatrlatma yap kendine bnde öyle yapıorm
Oykummmmm Nisanur69_ biz bugun olduk 2.aşı dediginiz karma aşı olmasi lazim. Toplam 3 tanr aşı oluyo arka arkaya. 2 bacak 1 koldan
Emine2108 İçeriğinde ayçiçek yağı var ben kullanmadım farklı marka aldım mühendisin oğlu var instgramda onun önerdiklerinden ocean marka aldım içeriği daha temiz
Mahidevran61 Unutmayin cok onemli d vitanini bıngıldagı kapanmaz alarm kurun ve her gün mutlaka verin kemik gelişimi için çok önemli
YavruKartal Nisanur69_ Çünkü bileşenleri bebeklerin sindirimi için ağır. Tabii siz bilirsiniz ne içirmek istiyorsanız.
YavruKartal Nisanur69_ Bütilhidroksianisol yani BHA var. Kaçınılması gereken kimyasallardan. İncelemek istersiniz belki.