Sırf bu iştahsızlığı için doktora götürücem inanın çok yoruldum ne meme ne mama hiçbir şey istemiyor denemediği şey kalmadı genelde de çok beslenen bir bebek değildi ama en azından karnı doyuyordu şu an o kadar iştahsız ki uyumuyor sürekli mızmız ağlıyor bazen krizlere giriyor tek başıma idare edemiyorum da sonra oturup onunla ağlıyorum