Betul-08 O1Anne doğumdan sonraki ilk zamanlar sütüm azken kullandım çok memnun kaldım ben günde 2 kere içiyordum
Fadime4242 O1Anne ben günde 1 içiyordum kuzenim 3 kere içmiş mastit olmuş Şimdi solgar bira mayası aldım çok memnunum Humana çok şekerli içerken midem bulanıyordu ve vücuduma gereksiz şeker yükleniyordu bıraktım içmeyi
Ebesak O1Anne günde iki kez sabah ve akşam olarak kullandım humanadan mı humana iştah açması yaptı yemek yemekten mi bilmiyorum ama bende işe yaradı çok güzel arttırdı sütümü düzenli kullanınca
Fadime4242 O1Anne ama onlar çok şekerli olduğu için ben içmeyi bıraktım tadı da bana hoş gelmiyordu bira mayası aldım humanadan kat kat iyi hem b12 vitamini var hem sütüm arttı tavsiye ederim size de
Ebesak O1Anne ilk kullanımda mı derken kullanmaya başlayınca bir kaç gün içinde etki etmeye başlamıştı. Çoğalınca düzenli içmeyi bıraktım yine azalıyor gibi hissedince kullandım ertesi güne etki ediyordu
Fadime4242 muratnannsi şu an 4 e düşürdüm önce 6 içiyordum göğüslerim çok şişmişti şimdi sabah akşam 2’şer içiyorum
Fadime4242 O1Anne bildiğimiz bira mayası ama tabii ki saf temiz içerikli alkol vs yok içerisinde b12 de var hem vitamin olarak alıyorum hem sütüm artıyor tavsiye ederim tabii doktorunuza danışabilirsiniz
Fadime4242 muratnannsi hiç bir şey etki etmiyor mu düzenli kullanmak gerekiyor bunu ama gerçi düzenli kullanmışsınızdır 😊