eylulvari merhabalar, birkaç gündür dikiş izlerimin iyice pembeleştiğini fark ettim. sizlerde de öyle mi?
Omergulsen eylulvari benimde kızardı canm göbeğim üzerine sarktıgı için mi anlayamadm ve kaşınıyo yanıyo 36 günlüğüz acaba iltihap mı kaptı kii 🤷♀️😑
Sekerlik14 eylulvari Bende oldu ama 10 günlüktü. Enfeksiyon kapmıştı. Dr a göstermekte fayda var bi sorun a işaret ediyor olabilir
GoncAy eylulvari normal hemen beyazlasmazmış benimde kıpkırmızı oldugu oldu mor bile oldu ama normal 3 ay oldu doğum yapalı dedikleri gbi akıntı falan yoksa sorun yok agır iş yapma canm
eylulvari Omergulsen sızlama ağrı falan yok bende hatta bugün regl oldum, şaşırdım ben de beklemiyordum
eylulvari Sekerlik14 evet takip ediyorum, geçmezse yahut farklı reaksiyonlar olursa yazacağım doktoruma
huzur- dikiş izi sadece pembelestiyse bende de öyle olmuştu o normal sonra beyaza dönüyor zamanla ama kaşıntı akıntı falan varsa sknti