Beraninannesii [silindi] Doktor 3 hafta sonra başlamak istiyorum dedi bize. Katı gidaya baslayacakmisiz gelişimi kilosu güzel dedi
sosislibebem [silindi] tadımla başladık sonrasında yoğurt vs vermeye de başladım doktorumun önerisi ile bebeğimin gelişimi iyi olduğu için biz erken başladık
sosislibebem [silindi] sebze olarak kabak havuç patates haşlıyorum bi kaşık zeytinyağı döküp veriyorum meyvede armut şeftali muz yoğurda katıp veriyorum