Bebgim 7 ay 24 günlük ben usuttum ve balgamlı oksuruyorum dün geceye kadar birşey yoktu bebeğimde sadece baş kısmı ve avuç içleri ateşler içinde ama derece 36.6 çıkıyor bütün gün mizildadi hicbirsey de yediremedim sürekli emmede kalmak istiyor gözler sersem gibi sabah 6 ya kadar uyumamisti ev derecesi 22 23 ne yapacağımı şaşırdım öksürmeye de başladı aynı ben gibi calpol parol versem mi ki ilk defa yaşıyorum bebeğimde böyle bişey ne yapacağım