Minikbirkus-123 Merhaba kızlar benim kızım 3.5 aylık şu anda doğduğundan bu yana haftada 2 defa en az banyo yaptırmaya çalıştım ilk başlarda çok sık yaptıramadım küçük doğdu ve korkuyordum ama şu an 2 günde bir yaptırıyorum tek başıma yaptırıyorum eşim dışarda çalışıyor. 3 banyodur yaptırdıktan sonra giydirme aşamasına kurulama aşamasına geçince çığlık çığlığa ağlamaya ve giyinmek istemeden kucağıma gelmek istemeye başladı öyle bir ağlıyor ki mümkünü yok giydirmemin bende mecbur parça parça giydiriyorm havalar da soğudu tabi hasta olur diye korkuyorm. Banyoda korkmuyor keyifli geçiyor hiç ağlamıyor. Böyle bi şey başına gelen var mı neden sizce ?
Kumsalbebek1 Minikbirkus-123 bizimki 4.5 aylık hep aynıyız banyoda gülücükler saçıyor onu küvetten alır almaz sanki iğne yapmışız gibi bir ağlıyor ok gibi kendini geriye atıyor giyinmek istemiyor bazen mecbur giyindirmeden üzerini örtüp uyutuyorum öyle sakinlesiyor uyandımi giyindiriyorum
Snowglobe Minikbirkus-123 her bebek gibi o da giysi gitmekten nefret ediyor demek ki 😂 benim bebeğim 15 aylık emin olun tüm odaları geziyoruz üst giymek için. Bide kış geldi ek gıdada da değil çok pislenmez bence hafta da Bi yıkayın iki gün fazla
Smnl Minikbirkus-123 kızımı her gün duş aldırıyorduk ( Aralık doğumlu 10. Günden sonra her gün yıkadık) bir dönem duştan sonra böyle ağlamaya başladı. Anladık ki meme istiyor .duştan hemen çıkınca cıplakken müslin beze sarıp emziriyordum. Keyifleniyordu sonra masaj yapıyordum bacaklarına sırtına sonra giydiriyordum
Ecrininannesi58 Minikbirkus-123 kızım dokuz aylık giydirene kadar canım çıkıyo her banyodan sonra dışarı çıkacagımız zaman üzerine bişey giydirsem bile çok aglıyo doğduğundan beri böyle
Minikcikk Aynısından bizde de var :) banyo dan çıktığı an öyle bir ağlıyor ki bi yerini acıttım diye korkuyorum Ama hızlıca giydiriyorum ne kadar ağlasa da üşütür diye korkuyorum hemen giydirip kucağıma alıyorum ,susuyor
PamukPrensesannesii sirinpatates aynen banyo yaptıktan sonra iştahlari açılıyor nedense. Benimki de doğduğundan beri öyle
Nbm Minikbirkus-123 Nedenini bilmem ama 6 aylık bebeğim aynı durumdayız aylardır. Yıkanmayı seviyor giyinmek istemiyor. Bezde ağlıyor bir de kol ve kafadan birşey geçerken. 2 elektrikli soba aldım. Biri banyoda biri odaya. Isıtıyorum. Yavaş yavaş giydirmeye çalışıyorum. Yine de ağlamadan olmuyor
Bebekyelen19 Minikbirkus-123 ay ben de bunu merak ediyordum bı tek benimki böyle sanıyordum. 3 aylık son 2-3 banyodur böyle ben giydirdim ağladı acaba dedim ben mi hirpaliyorum babası giydirdi onda da ağladı alt değişirken çok oyalanirsam da mızırdanmaya başlıyor. Sanırım giyinmek istemiyorlar. Havluya sardigimiz anda çığlık çığlığa kucağa alana kadar susmuyor. Ben çıplak çıplak kucağıma aldığımı biliyorum.😄 neyse yazın iyiydik de şimdi kış geldi ağlasa da hemen giydirip kucağıma alıyorum hemen emziriyorum.
Gulbiye Minikbirkus-123 ayni kızım banyoya bayılıyor ama cıkınca giydirirken cok ağlıyor normaldede giydirirken ağlar günde dört defa okula gidip geliyoruz ablasını almaya onu giydirene kadar canım çıkıyor ayy yazın ne güzeldi bir çıtcıtlı badi tamam şimdi cok zor 🙈
Minikbirkus-123 Cevap yazab herkese teşekkür ederim 🌺 tek değilmişim demekki😅 emzirmeyi hiç düşünmemiştim ben hemen öncesinde emziriyordum ama demekki acıkıyor onu deneyeyim bir daha ki sefere😊 önceden banyoda ağlamadığı için hiç olmayan huylarını keşfediyorum galiba büyüyorlar💞