İnanın size çıkmaması, çıkmasından daha iyi.
Bu Toki her türlü sıkıntı. Ödeme zorluğunu hiç söylemiyorum bile. Ayrıca ödemesi sabit olmadığından caiz bile değil. Bu kadar insan böyle zor geçinip nasıl rekor seviyede (90 bin kişi) başvurmuş inanılır gibi değil.