Bensuuu1 Anneler hazır kavanoz mama almak yerine ben yapıp dısardayken yedirsem olmuyor değil mi kararır çünkü yok mu bir çaresi ? Evde sıkıntı değil meyve rendeliyorum ama dışarda sıkıntı
Yarim_Kilo_Kiyma Bensuuu1 Yoo neden olmasın ben hep öyle yaptım. Sıcak sıcak kavanoz yaptım Buzdolabında en fazla 3 gün beklettim hiçte soru. Olmuyor yani
Yarim_Kilo_Kiyma Bensuuu1 Normal konserve gibi sıcakken koyuyorum kavanoza, mesela elmayı 5 dk kaynatıp püre yapın atın küçük boy kavanoza