AybarsYavuz Merhaba anneler 18 günlük bebeğimin poposunda mantar oluştu.Bebeğinde mantar olan kişiler nasıl geçirdiniz??? Doktorun verdiği kremi kullanıyoruz ama sizlerin de tavsiyeleri varsa lütfen yardımcı olun, bebeğimin canı çok acıyor.
Mervea AybarsYavuz oğlumun poposunda değilde bacağında mantar olmuştu doktor 2 krem verdi ve o şekilde atlattık çok şükür krem dışında pek bir çözüm sanmıyorum yoktur ama poposunu ıslak mendille silmek yerine yıkayın havalandırıp öyle bağlayın
[silindi] AybarsYavuz Benim kızımda da olmuştu. Krem harici, doktor günde 2 defa ılık suya oturtmamı söylemişti.