isimsiz___ Çakmak erdem hastanesine kızımın ishal şikayetiyle gittik,Kadir bey vardı kendisi gündüzleri de var ama bazen nöbete de kalıyormuş sanırım. Çok memnun kaldım ilgili güler yüzlü sıcakkanlı bir doktor. Sgk lı muayene ücreti 300 tl