Hanımlar 5 ay aşımızı (bexsero) olduk ateş olabilir dedi doktor 8 saatte bir ateş düşürücü ver dedi uyumadan 36.9 Du ateşi b tık yükselmişti. Şimdi gece ateşi çıkınca 38 falan olursa ne yaparım ve kaç saatte bir kontrol edeyim bilinçli anneler yardım eder misiniz