Bebeğim 11 aylık bir haftadır fazlasıyla huysuz. Diş etlerine zeytinyağı ve karanfil sürüyorum uzun zamandır. Bugün üst diş etinde kürdan gibi bir şey battı parmağıma. Görünürde bir şey yok ama sivri bir şey batıyor. Diş ilk böyle mi hissediliyor merak ettim 😂