Jdkdjrndj Kızım 2 buçuk yaşında çisini bugün öğretmeye başladim 5 dk ya bir lavaboya götürüyorum ama yapmıyor lazımlıga oturuyor 1 defa yaptı alkış diyor deneyimli anneler ben çişi kızıma nasıl öğrete bilirim ödüllenditiyorumda sizin nasıl bir öneriniz var