Merhaba ya bebegimin basta poposunda küçük biyerde başladı krem sürdüm baktim başka yerlerinde cikiyor dr ile iletişime geçip krem kullandık kuruttu ama tam geçirmedi hep bi yeri gecti diğer yerden patladı bu esnada ben ciddi hastalandım ve bebeğime genelde meyveleri ezerek karışım kendim yaparım ama kavanoz mamasi ile yaptım mamalarini hatta bi öğün direk vermislimiz bile oldu çünkü ilgilenemedim bile o süreçte krem devam ettim baktim acaba deyip kavanoz mamasını kestim tam gecti derken 2 gün önce oyle bi patladı ki heryerinden görseniz popsunun heryeri icim gidiyo gördükçe doktoruna gittik krem verdi mantara dönmüş dedi havalandırma yapın dedi bezini de değişmiştir bu arada slpy den molfixe daha bugün başladık biliyorum iksir deil hemen geçsin ama sabahtan akşama hala yayılıyor ne bu bu derece olmamıştı başına gelen var mı bitkisel bisi kullanıp fayda gören resim atmak istemiyorum fakat görmeden yardımcı nasil olunsun lütfen bi çare varsa onuda denim artık dokundurmuyor krem felan sürerken agliyor aciyo demekki icim gidiyor korkuyorum geceden sabaha daha çok artsın kremledim yatirdim ama bilmiyorum…
