Uzman doktor tavsiyesini izleyin YouTube da orda diyoki hic bir gıda bebekte gaz yapmiyor. Sadece bağırsak mikroflorası duzelinceye kadar gaz sancıları olması normal. Yani gıda ile alakali deyil. Valla benim bebis yalnız anne sutuyle besleniyor ben hic oyle şeyler yapmadim Allah ne verdiyese yedim oğlum maşallah çox güzel kilo alıyor . Gazi olunca damla verdim guzelce cikarip rahatliyordu