Zeynoduha Bize de bunu verdiler. Çocuk doktorumuz da içeriği etkili kullanın dedi ama kabızlık yaptığı için bırakmıştım ben. Hem içinde paraben de var diye içim rahat etmedi. Eczacı da o ilacın raf ömrünü uzatıyor ne kadar doğal da deseler bu tür şeyler kullanılıyor dedi kafam karıştı.
Doktor daha sonra ferrum yazdı, onda paraben yok, o da boyuyor ama ben verirken ağzını pamukla siliyorum. Dişi çıkmaya başladı şimdi bu boyayanları bırakıp sidefere geçeceğim. Ya da ocean da temiz içerikli dediklerinden ve boyamıyor diye biliyorum