1,5 yaşında kızım var herşey iyi hoş ama parmak ucunda yürüyor bazen normal yürüyor ne yapacağımı şaşırdım en kısa zamanda çocuk psikiyatrıyla gidicem birşey yoksa bile telaşlanıyorum biraz sizde yaşadığınız bildiğiniz şeyler varsa yazar mısınız ????