Tugceeeek Öncelikle 2.el satıs + il etiketi ile post açıyorsunuz
Daha sonra satmak istediğiniz ürünün görselini forumda sol üst köşedeki üç çizgiye tıkladığınızda resim yükle seçeneği ile yüklüyorsunuz ve fiyat bilgisi giriyorsunuz.
Daha sonra almak isteyen cıkarsa özel mesajlaşma yolu ile iletişime geçip karşılıklı ödemeye, teslim almaya vs karar veriyorsunuz