Elfidam 3.5 aylıkken olmuştu oğlum.Sadece teramisin krem sürüp bezini sıkmayacak şekilde bağlıyordum o kadar.Gazlı bez veya karton bardak koyma demişti doktorumuz.Kendi idrarında daha çabuk iyileşiyor.Batikonuda eğer kakası pipisine bulaşırsa güzelce temizleyip batikon sürün demişti enfeksiyon kapmasın diye o kadar.