Kızımın burnu 3 gündür tıkalı ilaç falan malum kullanamıyoruz. Gittiğimiz doktor serum fizyolojikle yıkayın da demedi ama çocuk rahatsız yani. Osman Gönülalın videosuna denk geldim küçük bebeklerde de 3 4 emzirmede bir burnunu açabilirsiniz şırıngayla diyor. Zararı olur mu acaba? Bir de başka ne yapabilirim? Yavrum çok zorlanıyor 😔