18 aylık oğlum yaklaşık 2 aydır doğru düzgün bir şey yemiyor dişler çıkıyor tamam da ne çorba ne bir yemek yumurta da yemiyor sevdiği şeyleri de bırakıyor günden güne emiyor emmesi yeter mi bilmiyorum kuru şeyler yemek istiyor kahvaltı da tost yiyor sadece ya da hamur akşam lavaş yiyor lahmacun yiyor şaka gibi kaşık asla ağzına sürmüyor böyle değildi ne yapacağımı bilmiyorum gece uyuyunca ağlıyorum üzülüyorum sizinde öyle mi 😥