UzayliOzge Doktorumuzun adı Kadın Hastalıkları ve Doğum Doktoru Adnan Şar. Başakşehir Çam ve Sakura’da muayene olduk. Sgk’li olduğumuz için ücret ödemedik.
sarmaliklahana UzayliOzge offfff Adnan hoca bir efsane 🤩🤩🤩🥳🥳🥳🥳 Hamileliğimin 38 den 41 e kadar takipliydim. Asla randevu almıyorum. Kendisi gün verıyor su tarihte sbaah gel diyordu. Ve doktorlugu tecrübesi gercekten 5 yıldız 💛💛💛💛💛
UzayliOzge sarmaliklahana Dimii Selçuk hoca adnan hoca Ay hepsi birbirinden minnoştu😂 dogumuma Selçuk hoca girmişti çok komik adam ya😄
sarmaliklahana UzayliOzge Benim dogum doktorum Alper Türkoğlu’du ve o girsin diye ne dualar etmiştim. Ama adam gelmeden dogurdum ben 😆 Selçuk hocaya denk gelmedim ben hiç. 🤭
UzayliOzge sarmaliklahana Ayy ben Alper hocaya da muayene olmuştum 😄 tek tek bütün doktorlarla görüştüm herkes çok övüyordu kadın doğum doktorlarını gerçekten hepsi aşırı iyiii 😍😻