Konak hastanesinden ayrıldı ve özel muayene açtı kendine konaktayken memnundum ilgiliydi bazen telefonla ilgilenir bı kaç dakika isterdi hastalara cevap verir yada acil bı işi varsa telefonda hallederdi bende yoğun ve kalabalık olmasına vakti olmamasina baglardim hoş görüyor yaklasirdim fakat muayenenesine gittiğimizde bilgisayarda biseyler yazıyordu sürekli orayla ilgilendi sözlerim yarım kaldı ve bunu fark etmedi bile değiştirmeyi düşünüyorum ücret 400 TL idi hatta işiniz varsa biz çıkalım demeyi bile düşündüm ama kızim rahatsızdı o yüzden sabrettim keşke böyle olmasaydi