Uraz24 Kızlar dişim iyice çürüdü 3 aylık oğlum var dişim çok ağrıyor emzirirken diş çektiren var mı iğneler sütten geçip etki ediyor mu bebeklere
Mervea Uraz24 3 kere diş çekimi yaptırdım ve doktor emzirebileceğimi söylenişti gene ben 2 saat sonunda emzirmiştim bir sorun olmadı
Aliiisss Uraz24 kök dişimi aldırdım doktorum ilacını içtikten iki saat sonra emzir dedi bi sorun yaşamadık
Minikayaz Ben yirmilik dişimi çektirdim tabi benimkide 3 aylıktı sütümü sağdım iyice emzirdim sonra iğne falan vurdular işte 3 saat sonra tekrar emzirebilirsin dedi doktor 🙂
Zeynepnazinannesi Minikayaz Yaa merhaba canım bende isti yorum ama emzirirken yapamayız mama ver gel dediler nasıl oldu ? Çok istiyorum ve gerçekten ağrıyacak diye aklım çıkıyor
Minikayaz Zeynepnazinannesi önceden sütünüzü sagıp depolayın iki emzirmelik kadar yeter zaten üç saat falan sonra iğne falan yapınca etkisi geçiyo bişey olmuyo yani ilk sütünüzü de sağıp atın isterseniz içiniz rahat olsun ben öyle yapmıştım
Minikayaz Zeynepnazinannesi ya ben aslında uyuşukluk geçince çok ağrı çekmiştim bi iki saat falan ağlıyodum resmen ağrıdan çünkü damagımdaki eti kesmişlerdi yirmilik dişim tam çıkmadıgı için