Canselben Bu ilacı acil doktoru yazdı emziriyorsan üç dört saat emzirme sürdükten sonra dedi, kullanıyorum ama her zaman bebeğin uyur modunu üç saate yakalayamıyorum içimde rahat olmuyor emzirirken kullanan var mı bişey oldu mu ?
Mdngny Canselben ben kullanıyorum her tuvalet sonrası yeniliyorum elimden geldiğince bişey olmadı şimdiye kadar
sunshinednz Canselben ben kullanıyorum günde bir iki kez. Bir sorun yaşamadım o kadardan da bir şey olmaz bence. Hamileyken de kullandım mecburen, kadın doğum doktorum verdi. Napalım biz ölelim mi emziriyoruz diye 😅 ki aşırı dikkat ederim ilaç konusunda normalde ama krem yani bu. Hem o acı insanın hayat kalitesini düşürüyor
Sibel_87 Canselben ben hamileyken kullandım doktorum kullanabilirsin dedi.Emzirirken ne alaka anlamadım.kaç aylık bebeğiniz
Mdngny Canselben bunu eşim iş yerindeki doktora yazdırmış emzirmeyle alakalı bişey dememiş bende bı yan etkileri olmadi
Canselben Mdngny teşekkür ederim çok soru sordum ama bebeğiniz kaç aylık benimki yenidoğan çünkü bide
Mdngny Canselben benimki de iki aylık ben doktora gidemedim hemoroid olmusum eşim iş yerindeki doktora yazdırmış kullanıyorum valla napim bişey olmaz ddm olmadida😃fitil vermiş bide onu kullanmıyorum ama bide zeytinyağı sürüyorum o bolgeye
Canselben Mdngny çok teşekkür ederim 3-4 saat emzirme dedi bana çünkü ama ağlama krizi geliyor tek emmeyle susuyor bu süre zarfıda iki buçuk saate anca denk geliyor bende emzirrdim ama içim hiç rahat değildi bıraksam mı acaba diye düşündüm
Mdngny Canselben sen bilirsin için rahat değilse kullanma ben bitse bile tekrar aldırıp kullanicam çünkü hemoroid çok zor oluyo
Canselben Mdngny evet gerçekten çok zor ağlatıyordu beni acile gittim bi çare onu yazdı rahatladım biraz
canankagan Bende kullandım herhangi bir sorunla karşılaşmadım yeni doğum yapınca kullanmıştım doktor herhangi bir şey dememişti hem kadın doğum doktorum vermişti hem genel cerrah hemde araştırıp vermişti genel cerrah emzirdiğim için
Canselben canankagan içim rahatladı teşekkür ederim 🙏 3-4 saat emzirme dedi acil doktoru bebeğimde bazen çok güzel 3 saat uyuyor bazen 1 saatte 2 saatte uyanıyor denk getiremeyince mecbur emzirdim ister istemez de üzüldüm bırakacaktım ilacı buraya yazıyım dedim
Canselben sunshinednz evet çok zor bi acı ağlayarak çıkıyordum lavabodan bi çare acile gittim bunu yazdılar genel cerrah veya kadın doğuma henüz gidemedim acil doktoru da 3-4 saat emzirme dedi bebeğimde bazen 1-2 saate uyanıyor denk getiremedim emzirdim üzüldüm sonra buraya yazıyım dedim bırakacaktım yoksa zaten ilk acıyı atlattım sürünce rahatlattı tamamen geçirir mi acaba
canankagan Canselben bende çok sıkıntı yaşadım dediğiniz gibi ağlıyordum oturup kalkamıyordum genel cerrahın verdiği ilaçlar üzerine iyi oldum şükür 🙏🏼 inşallah sizin de tez zamanda geçer
Canselben Sibel_87 2 haftalık bebeğim 12 günlükken yazdılar ilacı günde bir defa sür 3-4 saat emzirme dedi acil doktoru kullanma talimatında da emziren anneler doktor izni olmadan kullanamaz gibi bişey yazıyordu genel cerraha veya kadın doğuma henüz gidemedim bırakmayı düşündüm buraya yazıyım dedim