Annevebebek34 50 günlük bebeğim sadece yüz üstü yatınca uyuyor sırt üstü çevirdiğim an 2dk sonra uyanıyor çok korkuyorum boğulur diye uyurken başındanda ayrılamıyorum iş güç kalıyo bu seferde sizce bi sebebi varmı yada önerisi olan
Acemianney Annevebebek34 benimde 2 aylık bebeğim sadece öyle uyuyor. Bazen uyutma böyle diyenler oluyor ama bebeğim bu şekilde uyumak istiyor. Doktorumuz bebekler bu şekilde daha iyi gaz çıkartıyor dedi
Tazesine- Annevebebek34 Benim oğlumda öyleydi gündüz öyle bırakıyordum iş güç yapıyordum çünkü kulağım ondaydı gecede tam yüzüstü değilde yan koyuyordum karnı yatağına değiyordu muhtemel gaz sancısı var yüzüstü iyi geliyordur 🤷🏻♀️🙏🏻
Tazesine- Annevebebek34 Ve yüzüstü koymamın faydaları gerçekten çok fazla benim oğlum doğruyu gibi yüzüstü koymuştu doktoru 20 günlüktü kafasını tutabiliyordu
gamzelioglan_annesi Annevebebek34 benim oğlumda öyleydi ne zaman yüz üstü yatırsam asla uyumaz ama yüz üstü okadar rahat ediyordu ki gündüzleri de gecelerinde yüz üstü uyurudu hep gündüz iş yapıyorsam 5 dk da bir gelir kontrol ederdim gece zaten kuş uykusu uyurdum yanımda babynestte yatardı sürekli kalkar kontrol ederdim zaten dönemdikelri için basım yatırsam öyle kalırdı burnunun açıkta olmasına dikkat ederdim alalhıma şükğr kötü bişey yaşamadım
Annevebebek34 Acemianney Tazesine- yastığa yüzünü kapatıp boğulmaz dimi kucağımdayken kafasını kaldırabiliyor ama uyurken korkuyorum
Tazesine- Annevebebek34 yani kaldırır bence ama dikkat et 🤷🏻♀️ İki aylık olmuş zaten nasıl rahatsa öyle uyusun emin ol boğulsa ses çıkarır
Acemianney Annevebebek34 ben sürekli kontrol ediyorum kimseye kulak asmıyorum sonuçta bebeğim rahat etmezse zaten öyle uyumazdı saatlerce bebeğiniz nasıl rahatsa bırakın öyle uyusun siz sadece sürekli dikkat edin
canoglum_ Annevebebek34 doktora sordum benimki de öyleydi kesinlikle yatırma çok tehlikeli dedi 1 hafta falan uğraştım normal yatırmaya alistirdim
Drana Annevebebek34 bebepiğinizin gazı olduğu için öyle. Önerim acil gaz damlası ve probiyotik başlamanız bebeğinizi sıcacık tutmanız her beslenmeden sonra mutlaka gazınızı çıkartmalısınız. Bir de kundak yaparsanız daha rahat uyur
Annevebebek34 Drana gaz ilacı kullanıyorum gazını çıkartıyorum ama bebek işte ne kadar dikkat etsem oluyor gaz günü gününü tutmuyor
Baakpnr- Annevebebek34 benim kızım 5.aydan beri sadece yüz üstü uyuyor 10 aylık hala öyle ama bebeğiniz çok küçük siz işi gücü boşverin gerçekten eğer öyle uyumak istiyorsa ona dikkat edin yastık çarşaf vs bulundurmayın besıgınde 1-2 ay sonra insallah kendini tamamen kurtarabilir
sarmaliklahana Annevebebek34 kıızm 2.5 ay o sekilde uyudu gece gündüz. Aklım cıkardı. Ne vıdeo ne fotografları var görenler bogılacak bu nasıl yatmak derdi. 2.5 aydan sonra ayagıma alıstırıdm anca öyle sırt üstü yatmaya başladı. 🥴Suan 13 aylık tabi her türlü dönerek yatıyor. Ama o zamanlar gece yatagın dan sıcfauop cocugu kucakladıgımı biliyorum korkumdan. Nefes alıyor mu dıye 😆😬
deniz_s Annevebebek34 18 aylik hala yuz ustu uyuyor canim baska uyumadi gunduzleri de kucagimda uyuyo birakmiyo beni gece sadece yuz ustu yanimizda uyuyo ilk zamanlar ben de korkuyordum kafasini ceviriyodu ama yuzunu gommuyodu yataga dikkat etmekte baya fayda var sonralari zaten alışıyorlar
Hilalderin Annevebebek34 kizimi tam 50 gunlukkken yüz ustu yatirmaya alistirdim.Simdi diger turlu uyuyamiyorr hemen uyaaniyor.Su an 10 aylik bir sknti olmadi
Bebitombuyuyor Annevebebek34 yüz üstü bebeğin sancısı daha az oluyor. O yüzeen oyle daha rahat oluyorlar