Benim bebeğim 5 aylık aynı endişeleri hatta fazlasını bende yaşadım. Fakat doktorum herseyden önce sen sütüne güven demişti aklından acabaları sil meme balon değil her zaman şişmez dedi. Ki gerçekten de öyle fazla şişip tam boşalamayınca da mastit oluyorsun Allah korusun. Bebeğinizi sık sık emzirin bu his herseyın üstesinden gelir🧡sağlıkla büyütün inşallah 🙏🏻