benim oğlumda 3 yaşında geçen hafta öğle uykusunda altına yapmış.
bazen geceleride yapıyor. küçük daha onlar olur böyle şeyler. altına yaptığı veya kaçırdığı için hiçbir çocuğun üzerie bi duygu yüklenmemeli. kaldı ki öğretmneide bunu sorun etmemeli aksine çocuğa karşı güzl bir konuşma yapıp onun bu durumdan etkilenmesini önlemeli .
sizin mahçup olacağınız bir durum yok,dünyanın hiçbir yerinde bir çocuk altına yaptığı ve herhang bir insan bunu temizlediği için çocuğun ebeveyni mahçup olmamalı. evet kimse temizlemke zorunda değil ama bunlar küçücük çocuk daha..
kendinizi kötü hissetmeyin lütfen bu olabilecek bir şey.