Burcuhira Kızım 3 ay 8 günlük yaklaşık 1 haftadır sanırım gözünde sulanma ve çapaklanma oluyor sebebini bilen var mı ??
Gizemmyigit Burcuhira benm kızım 11 aylık oldu hala var:( masaj yapıyorm damşa kullandk hiçbişey işe yaramadı:(((
Duru2019 Burcuhira Göz damarları tıkalı olabilir canım. Yiğenimin o şekildeydi. Bi göz doktoruna göster istersen, masaj öneriyorlar genelde önce.
Parasetamoll Burcuhira kanal tıkanıklığı bizde 4 ay yaşadık bastırarak düzenli şekilde masaj ve basım yapın bebeğinizin de kendi elinizi de sürekli sık sık sabunla yıkayın yüzünü de ayni şekilde
edadoruk Gizemmyigit sürekli yapın masajı birde papatya çayıyla silin oğlum 17 aylık daha 2 hafta oldu geçeli
Yalin Gizemmyigit kanal tıkanıklığıysa düzenli yap masajı geçiyor😉 bize de damla etki etmedi masaj geçirdi.6.aya yaklaştık 1.5 ay oldu biteli
Nikra Gizemmyigit benim kızım da öyleydi . Netira diye bir damla verdi doktoru 5 gün de düzenli kullanımla geçti.sorun isterseniz doktorunuza.biz de çok çektik çapaklanma ve sulanmadan.ameliyat vs bile demişlerdi
Semrakrhn38 benim kizimda 3 aylik oldu dogdu dogali capakli sulaniyor 2 damla 1 jel.kullandik gecmedi masaj yapiyorm bitane daha yeni damla aldik.insallah gecer ya sizde ihmal etmeyin goturun goze bi bzmkinin kanallari tıkaliymis
Gizemmyigit Nikra of bize de dediler yaa:( masaj yapmazsan 1 yaşında operasyon dedi dr Ben bu damlayı bi araştırayım cnm çok tşk ederim
Nikra Gizemmyigit evet yaptık ama düzenli yapmadık.7 aylıkken geçti. Bu Damla bir ara üretilmiyordu doktorlar o damlayi bulursanız geçer gecmezse ameliyat demişlerdi.cok şükür bulduk ve de onunla gecti.
Yalin Gizemmyigit göz pınarına bastırıp burundan aşağı kaydırıyordum parmağımı. Günde 4-5 defa 8-10 tekrar yap geçicektirr😉