Misalim Mrb arkdaslar sigortalı çalışan anneler 2022 yılında dogum rapor ucreti alan anne oldumu bana acil bilgi verirmisiniz lutfen
DarkSwan Misalim Merhabalar, iş yerinizi veya muhasebenizi arayıp raporunuzu onaylamalarını rica edin. Daha sonrasında kayıtlı banka hesabınıza yatacaktır.
ssari1903 Misalim bu sigortanızın yattığı ücrete göre olur 2022 ocak ayında 10 bin yattı mart ayında 15 bin şeklinde aldım.
Misalim DarkSwan daha önceden aldim bu konu hakkinda bilgim var yanlış bu sene alan arıdalar oldumu ucreti tam olrak ne kadar yatıyor
ssari1903 Misalim 34. Haftada izniniz başlar ama eğer çalışmaya devam etmek istiyorsanız doktor rapor onayıyla 36. Haftaya kadar çalışılabilir
Misalim Bahar3428 o dogum sonrasını veriyorlar size yani 1 yılım içinde 90 gun sigorta primin olmasi gerekiyor yani 2 yıllık çalışmanız bunu etkilermiki
Misalim DarkSwan ya ben normalde calismiyica esimin is yeri var o benim sigorta girişimi yapicak suan 2 aylik hamileyim kac aylik olduktan sonra sigorta ücretimi yatırayım
elifugba Misalim son 3 ay yatırılmalı diye biliyorum ama eşiniz muhasebecinizle görüşsün o size daha net bilgi veriri
ssari1903 Misalim hayır asgari ücret almıyordum o yüzden diyorum maaşa göre yatar diye kuzenim yemi doğum yaptı sorayım ne kadar almış
Misalim ssari1903 bi de siz memur musunuz ne is yaptınız kusura bakmayin bilgi kazanmaya çalıştığın icin bu kadar soru soruyorum 🙂
ssari1903 Misalim yok özel sektördeydim canım avmde global bi markada maaşlarımız iyiydi şükür o zamana göre. ben asgari ücret yükselmeden önce izne ayrıldığım için daha düşük yattı yoksa daha yüksek alırdım
elifugba 22 mayıs da dogum yaptım ve param daha yeni yattı bi seferde alıyorsunuz hepsini rapor bitiminden bi ay sonra yaklaşık
ssari1903 Misalim bu arada kuzenm baktı parası yatmış ama haberi yok 😂 5 bin tl yatmış canım doğum öncesi. Ama o iki hafta falan izinliydi 2 haftanın parası bu