Ya bunun bir çaresi yok mu Alllah aşkına beklicez mi sadece? Sürekli 45 dk da bir uyanıyor uykusunu alamıyor ona da yazık bana da. Yok mu bilgisi olan bu uykularını nasıl uzatabiliriz? Gündüz uyku saatlerine dikkat ediyorum gece de güzel uyusun diye naparsam yapayım hep 45 dk da bir uykuya geri döndürmem gerekiyor bütün gün gözlerini ovalamaktan bı hal oluyo çocuk, hiç dinlenemiyor o da ben de