FNaz Kızlar bugün 4. Ay aşımızı olduk aşı olduktan sonra uyudu bir saat kadar şimdi emmeyi de reddediyor uykuya dalıyor gibi olup ağlamaya başlıyor ağrı kesici içirdim ama hala devam ediyor sizler neler yapıyorsunuz aşı sonrası