Semaen Evet bazı doktorlar hemen mamaya yönlendirebiliyor ne yazık ki. Ben doktoruma güveniyorum, gereksiz ilaca ve mamaya karşı biri. Fakat sütüm olmasına rağmen ön sütü çekip bırakıyordu ve kesinlikle emmiyordu. Beklenenden fazla kilo verdiği ve sarılık olduğu için mamaya başladık. Hala hem emziriyorum, hem sağıyorum. Sütüm hiçbir zaman yeterli olmadı, şu an ise iyice azaldı. Su, vitaminler, damlalar, gıdalar ne yaparsam yapayım artmıyor. Ben sezaryen ile doğum yaptım ve bir gün olsun yatamadım. Stres ve hiç dinlenemeyişimin etkisi olduğunu düşünüyorum. Çocuk doktoru ise bir şey varsa vardır, yoksa yoktur modunda. Bir kaşıkta olsa sütten vazgeçme dedi.