Minelinannesi355 6 tane bez kullandım bira ztecrübe edindim tabikide prima kadar yapısı konforlu değil cırt cırt kısmı çok adi prima gibi tam kavramıyor çiş sızma yapmadı bir kerede kaka yaptı ve ondada taşma olmadı şimdilik iyi gibi ama bedenleri primaya göre küçük alırsanız ona dikkat edin primada 3 no kullanıyorum bunun 3 no biraz sıktı kızardı bacakları