Deletedmom_101 Sevcn daha minicik annesi sabır 🙂 ilerde kurar zaten gozleride net görmüyor şuan herşey bulanık onun için
Sebusebu Sevcn cok erken daha. Ben doktora sormuştum 3 aylıktı göz temasımız yok henüz cagırınca bakmıyor diye. Kulağının yanında alkıs yapmıstı gözleri kırpıştırmıştı kızım bak bu yeter bu ay için demişti. Sanırım 4 aydan sonra göz temasına basladı yavastan
Sevcn Seda2013 Deletedmom_101 Gerçekten erken olduğunu hiç düşünmemiştim hemen gülsün oynasın istiyorum çünkü biraz aceleciyim herhalde