Güzel anneler iyi günler 1,5 aydır geçmeyen illet,ne olduğu bulunamayan bir hastaligimiz var . İlk başta ateş kusma ishal ile başladı bilenler bilir rota veya covitten şüphe ettiler ama çok şükür ki yokmuş . Doktora götürdüm tekrardan 1 hafta önce boğazları kızarmış dedi antibiyotik verdi ama hiçbir şekilde diğerleri gibi fayda etmedi kontrole goturdugumde devam edicegimizi söyledi ama 1,5 ayda bu 3. Antibiyotik kullanımı olacaktı açıkçası mantıklı gelmedi zaten konunun onu aştığını ve tam kan sayımı istedi . Bugün gittik ve kan tahlili yaptırdık Aliagada yaşıyorum Tepecik Eğitim Araştırma Hastanesi’ne yollandı kanlar .Ne zaman çıkar bilmiyorum ama kızım hala çok dolu öksürük çok fazla ve dolu dolu . Sanki düdük yutmuş gibi nefes alıyor ara ara ateş çıkıyor başına böyle bişey gelen var mı artık gerçekten çok yoruldum nasıl tespit edilmiyor ben anlayamıyorum artık çocuk doktor görünce ağlamaya başlıyor. Lütfen böyle bişey yaşayan, tavsiyesi olan biri beni aydınlatsın.. işin içinden çıkamıyorum