Alperenimm ben medicana beylik düzünde yaptırdım çocuk cerahı fatih bey var ben çok memnun kaldım. Doğumumu yaptığım hastahane. Fatih beyde çok güzel ilgilendi sağ olsun. 30 dkda bitti ve gece bebeğim ağlayınca saat sabaha karşı 3 te aradık hemen açıp bizi sakinleştirdi sağ olsun😊. Dikişle yapıyor zaten lazer tavsiye edilmiyor. Birde çok ince ip kullanıyor biz ilk ipleri föremedik bile böylece etrafında i kalmıyor gayet memnun kaldık tavsiye ederim😊