Geçen postta gördüm birisi yazmış ebebekte çamaşır suyu deterjanı varmış toz halinde onu söylemişti kıyafetlere onu koyup bir demlik kaynar suyu döktüm lekeler çıktı en inatçıları bile demişti ben onun söylediklerini aktarıyorum isterseniz deneyin 👍🏻