Merhaba herkese,
23 aylık bir oğlum var. 13 aylıkken yürümeye başladı şimdiye kadar da bu konuda bir sıkıntı yoktu fakat bir kaç hafta önce koşarken aniden ayağını bi yere vurmuş gibi ağlamaya başladı görüyordum bir yere çarpmamıştı sonra sakinleştirdim ve koşmaya devaö ederken aniden bacakları boşalıp yere düştü kalktı bir adım attı tekrar aynısı oldu 5 dk boyunca kalktı düştü kalktı düştü çok korktum neren ağrıyor dedim bacaklarını gösterdim buralar ağrıyor mu diye yok. Sonra ki günlerde de farkettim bi kaç kez daha aniden dizlerinin üstüne yere düşüyor sanki gücü gitmiş birden ayaklarından gibi. İnternette biraz araştırdım ve malum çok kötü şeyler de yazıyor. Ablamın eşi ortopedi doktoru ona gösterdik baktı bir şey yok çok takılıyorsunuz dedi ama çocuk yürürken aniden yere düşüyor nasıl takılmayalım.
İçinizde böyle bir durumla karşılaşan var mı başka doktora götüreceğim çok korkuyorum ama :((((