Sumeyyee Evet diş olabilir. Yani tam olarak bilemiyorum ama önceden ısırdığı zaman hissetmezdim şimdi birazda olsa canım acıyor ısırınca emerken. Elleri genelde ağzına alıyor. Salyaları bu ara arttı. Bir de hiç pişik olmaz bu ara oda oluyor. Ben orta kulak iltihabından şüphelenmiştim ama bu aklıma gelmemişti teşekkürler☺️