whitemoon
Bebeğim 4 aylık 1 hafta önce yaptırdık bizde hiç bişey koymadım büyük bez bile kullanmadım doktor sadece antibiyotikli krem verdi 1 hafta kullandım iyileşti( ayriyeten kantaron yağı döktüm bezine hiç yapışmadı) bişey kalmadı zor olmuyo hiç korkma oğlum huzursuz dahi olmadı hastaneye gitmeden önce nasılsa çıktıktan sonra da öyleydi