Oğlum 13 buçuk aylık. İkinci gündüz uykusuna asla geçmek istemiyor. Naparsam yapayım uyutamıyorum normalde uyku düzeni çok iyiydi maşallah ama son 10 gündür beşikten kalkıyor oyun oynuyor kesinlikle uyumak istemiyor ama ilk gündüz uykusunda böyle bir sorun yaşamıyoruz. Çok mu erken olur bu ay tek uyku için sayfalarda 15. Ay yazmışlar hep. Siz hangi ayda tek uykuya düştünüz?