14 aylık bı kız bebişim var kızlar bir bucuk haftadır ne oldu bilmiyorum çocuk birden huyu suyu değişti aşırı sinirlilik hali sbahtan akşama kadar ağlama , agresiflik istediği olmayınca aynı şekilde haller bu bu dönem böyle midir yoksa bize has mi biomiyorum çok yoruldum çok üzülüyorum kızıyorum kendime o böyle sabahtan akşama kadar agliyo ne oyunlar yapıyorum hatta dolapları desmeyi seviyo izin vermiyodum şimdi yanına oturuylrum hani huzursuz olmasın artık diye ama hiç birseu fayda etmiyo ne yapcagimi şaşırdım bazen kızıyorum istemeden bağırıyorum vicdan yapıyorum bu yüzden çok kızıyorum kendime hani küçük sonuçta anlamıyor ne derdi var bilmiyorum ama elimde değil sakin kalamadim çok kotuyum doktorami gitmem lazım bilmiyotrum