2 saatte bir emziriyorum doğduğundan beri kilo alımı çok iyiydi 20 gündür ağlama krizleri gaz problemleri arttı 3.ay kontrolümüzde 5950 gr dı 21 gün sonra bugün 6200 olmuş az kilo aldığı için doktor mama önerdi fakat sütüm var ama sanırım yeterli gelmiyor artık ne yapmalıyım kilosu normal mi ? doymayan bebek 4,5 kez bezi kirletir mi kusar mı ? lütfen yardımcı olun